خطاهای نوشتاری ‌‌فارسی‌آموزان قزاق: مطالعه‌ای برپایۀ انگارۀ کوردر
خطاهای نوشتاری ‌‌فارسی‌آموزان قزاق: مطالعه‌ای برپایۀ انگارۀ کوردر

استم بکنوف؛ محمد باقر میرزایی حصاریان؛ لیلا گل پور

دوره 10، شماره 2 ، اسفند 1398، ، صفحه 45-65

https://doi.org/10.22059/jolr.2020.285069.666528

چکیده
  امروزه در امر آموزش زبان، خطاها نه تنها به عنوان نشانه­های ناتوانی زبان­آموز در یادگیری زبان دوم محسوب نمی­شوند، بلکه به عنوان عاملی برای ارزیابی میزان توانش زبانیِ زبـان­آموزان در یادگـیری ...  بیشتر