ا

  • ادغام موازی ادغام موازی، اشراف چندگانه و ساختار همپایگی پرسشواژه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

  • اسامی مرکب درک معنایی اسامی مرکب درون مرکز و برون مرکز فارسی در غیرفارسی زبانان: رویکردی شناختی- معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]

  • اشراف چندگانه ادغام موازی، اشراف چندگانه و ساختار همپایگی پرسشواژه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

ب

  • بازار مدرن ایران بررسی کنش گفتاری قسم در گفتمان جامعه عمل بازار مدرن ایران با تکیه بر منظورشناسی اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 151-169]

  • بازة زمانی نگرشی تکلیف- محور از نوسانات انگیزشی فارسی آموزان خارجی در حال تحصیل در ایران (فارسی آموزان عرب و چینی سطح مقدماتی و میانی) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 171-194]

  • بر تحولات معنایی «ور / بر» [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-107]

  • بندهای موصولی سلسله‌مراتب دسترسی گروه اسمی: فراگیری بندهای موصولی در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-38]

پ

  • پردازش زبان طبیعی سامانۀ رفع ابهام معنایی از حروف اضافه در زبان فارسی با استفاده از قالب‌های معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-117]

  • پرسشواژه ادغام موازی، اشراف چندگانه و ساختار همپایگی پرسشواژه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

  • پسوند اشتقاقی رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

  • پسوند «- گار» رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

ت

  • ترجمه ردگان‌شناسی سازوکارهای تصریحِ شناختی در ترجمه: رهیافتی نوین [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • ترکیب تحلیلی ساخت‌محور از ترکیبات نام‌اندام «دل» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 23-43]

  • تصریح ردگان‌شناسی سازوکارهای تصریحِ شناختی در ترجمه: رهیافتی نوین [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • تعامل نگرشی تکلیف- محور از نوسانات انگیزشی فارسی آموزان خارجی در حال تحصیل در ایران (فارسی آموزان عرب و چینی سطح مقدماتی و میانی) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 171-194]

  • تعامل واج‌شناسی و معناشناسی تعامل واج‌شناسی و معناشناسی از منظر بهینگی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 67-87]

  • تغییرات آوایی تعامل واج‌شناسی و معناشناسی از منظر بهینگی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 67-87]

  • تغییرات معنایی تعامل واج‌شناسی و معناشناسی از منظر بهینگی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 67-87]

  • تغییر سبک تعامل واج‌شناسی و معناشناسی از منظر بهینگی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 67-87]

  • تغییر معنایی تحولات معنایی «ور / بر» [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-107]

  • تک‌حوزه‌ای بازنمایی میان‌حوزه‌گی و میان‌رشته‌گی در زبان‌شناسی ایران با استفاده از نرم‌افزار آرک جی‌آی‌اس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]

  • تک‌میان‌رشته‌ای بازنمایی میان‌حوزه‌گی و میان‌رشته‌گی در زبان‌شناسی ایران با استفاده از نرم‌افزار آرک جی‌آی‌اس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]

ج

  • جامعه‌شناسی زبان بررسی کنش گفتاری قسم در گفتمان جامعه عمل بازار مدرن ایران با تکیه بر منظورشناسی اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 151-169]

  • جامعه عمل بررسی کنش گفتاری قسم در گفتمان جامعه عمل بازار مدرن ایران با تکیه بر منظورشناسی اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 151-169]

  • جهانی‌ها سلسله‌مراتب دسترسی گروه اسمی: فراگیری بندهای موصولی در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-38]

چ

  • چندمعنایی ساختی تحلیلی ساخت‌محور از ترکیبات نام‌اندام «دل» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 23-43]

ح

  • حرکت کنارسو محمول‌های ثانویه در زبان فارسی رویکردی کمینه‌گرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • حروف اضافه سامانۀ رفع ابهام معنایی از حروف اضافه در زبان فارسی با استفاده از قالب‌های معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-117]

  • حروف‌ربط تأثیر تماس زبانی بر کاربرد حروف‌ربط فارسی در ‌‌‌‌‌ترکی‌‌‌‌‌آذربایجانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 109-128]

خ

  • خرده‌جمله محمول‌های ثانویه در زبان فارسی رویکردی کمینه‌گرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

د

  • درک درک معنایی اسامی مرکب درون مرکز و برون مرکز فارسی در غیرفارسی زبانان: رویکردی شناختی- معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]

  • درون مرکز و برون مرکز درک معنایی اسامی مرکب درون مرکز و برون مرکز فارسی در غیرفارسی زبانان: رویکردی شناختی- معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]

  • دستور خوانش تصاویر مطالعۀ موردی نگاره‌های داستان ضحاک و سیاوش (بر اساس نظریۀ «دستور خوانش تصاویر» کرس و ون‌لیوون) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]

  • دستور شناختی رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

  • دستور نقش نمای واژگانی سطوح بازنمایی برخی ساخت های زبان فارسی در چارچوب دستور نقش‌نمای واژگانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 195-214]

  • دستوری شدگی تحولات معنایی «ور / بر» [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-107]

ر

  • رده‌شناسی سلسله‌مراتب دسترسی گروه اسمی: فراگیری بندهای موصولی در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-38]

  • رمزگردانی تأثیر تماس زبانی بر کاربرد حروف‌ربط فارسی در ‌‌‌‌‌ترکی‌‌‌‌‌آذربایجانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 109-128]

  • رویکرد ساخت‌بنیاد رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

ز

  • زبان ترکی‌آذربایجانی تأثیر تماس زبانی بر کاربرد حروف‌ربط فارسی در ‌‌‌‌‌ترکی‌‌‌‌‌آذربایجانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 109-128]

  • زبان‌شناسی رایانشی سامانۀ رفع ابهام معنایی از حروف اضافه در زبان فارسی با استفاده از قالب‌های معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-117]

  • زبان فارسی تأثیر تماس زبانی بر کاربرد حروف‌ربط فارسی در ‌‌‌‌‌ترکی‌‌‌‌‌آذربایجانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 109-128]

  • زبان کردی نقدی بر «هم‌شکلی مسیرنماها در برخی از زبان‌های ایرانی: رویکردی ریزنحو بنیان» [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 119-128]

  • زبان لری نقدی بر «هم‌شکلی مسیرنماها در برخی از زبان‌های ایرانی: رویکردی ریزنحو بنیان» [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 119-128]

  • زبانِ میانی سلسله‌مراتب دسترسی گروه اسمی: فراگیری بندهای موصولی در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-38]

س

  • سازوکارهای تصریح ردگان‌شناسی سازوکارهای تصریحِ شناختی در ترجمه: رهیافتی نوین [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

  • سامانۀ رفع ابهام معنایی سامانۀ رفع ابهام معنایی از حروف اضافه در زبان فارسی با استفاده از قالب‌های معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-117]

  • سطح ساخت سازه ای سطوح بازنمایی برخی ساخت های زبان فارسی در چارچوب دستور نقش‌نمای واژگانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 195-214]

  • سطح نقش نما سطوح بازنمایی برخی ساخت های زبان فارسی در چارچوب دستور نقش‌نمای واژگانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 195-214]

  • سطوح موازی سطوح بازنمایی برخی ساخت های زبان فارسی در چارچوب دستور نقش‌نمای واژگانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 195-214]

  • سلسله‌مراتب دسترسیِ گروه اسمی سلسله‌مراتب دسترسی گروه اسمی: فراگیری بندهای موصولی در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-38]

  • سیاوش مطالعۀ موردی نگاره‌های داستان ضحاک و سیاوش (بر اساس نظریۀ «دستور خوانش تصاویر» کرس و ون‌لیوون) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]

ش

  • شاهنامه مطالعۀ موردی نگاره‌های داستان ضحاک و سیاوش (بر اساس نظریۀ «دستور خوانش تصاویر» کرس و ون‌لیوون) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]

  • شکل‏گیری زبان دوم نگرشی تکلیف- محور از نوسانات انگیزشی فارسی آموزان خارجی در حال تحصیل در ایران (فارسی آموزان عرب و چینی سطح مقدماتی و میانی) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 171-194]

ص

  • صرف ساختی تحلیلی ساخت‌محور از ترکیبات نام‌اندام «دل» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 23-43]

  • صرف ساختی رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

  • صرف شناختی رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

ض

  • ضحاک مطالعۀ موردی نگاره‌های داستان ضحاک و سیاوش (بر اساس نظریۀ «دستور خوانش تصاویر» کرس و ون‌لیوون) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]

ط

  • طرحوارۀ ساختی تحلیلی ساخت‌محور از ترکیبات نام‌اندام «دل» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 23-43]

ع

  • عملیات‌های تعبیری ردگان‌شناسی سازوکارهای تصریحِ شناختی در ترجمه: رهیافتی نوین [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-150]

ف

  • فارسی ادغام موازی، اشراف چندگانه و ساختار همپایگی پرسشواژه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

  • فارسی آموزان درک معنایی اسامی مرکب درون مرکز و برون مرکز فارسی در غیرفارسی زبانان: رویکردی شناختی- معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]

  • فارسی‌آموزان غیرایرانی سلسله‌مراتب دسترسی گروه اسمی: فراگیری بندهای موصولی در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 21-38]

ق

  • قالب‌های معنایی سامانۀ رفع ابهام معنایی از حروف اضافه در زبان فارسی با استفاده از قالب‌های معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 99-117]

  • قرض‌‌گیری تأثیر تماس زبانی بر کاربرد حروف‌ربط فارسی در ‌‌‌‌‌ترکی‌‌‌‌‌آذربایجانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 109-128]

  • قسم بررسی کنش گفتاری قسم در گفتمان جامعه عمل بازار مدرن ایران با تکیه بر منظورشناسی اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 151-169]

ک

  • کنش گفتاری بررسی کنش گفتاری قسم در گفتمان جامعه عمل بازار مدرن ایران با تکیه بر منظورشناسی اجتماعی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 151-169]

م

  • محدودیت‌های دسترسی‌دار به واژگان تعامل واج‌شناسی و معناشناسی از منظر بهینگی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 67-87]

  • محمول پیامدی محمول‌های ثانویه در زبان فارسی رویکردی کمینه‌گرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • محمول ثانویه محمول‌های ثانویه در زبان فارسی رویکردی کمینه‌گرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • محمول همامدی محمول‌های ثانویه در زبان فارسی رویکردی کمینه‌گرا [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 1-21]

  • مسیرنما نقدی بر «هم‌شکلی مسیرنماها در برخی از زبان‌های ایرانی: رویکردی ریزنحو بنیان» [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 119-128]

  • میان‌حوزه‌گی بازنمایی میان‌حوزه‌گی و میان‌رشته‌گی در زبان‌شناسی ایران با استفاده از نرم‌افزار آرک جی‌آی‌اس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]

  • میان‌رشته‌گی بازنمایی میان‌حوزه‌گی و میان‌رشته‌گی در زبان‌شناسی ایران با استفاده از نرم‌افزار آرک جی‌آی‌اس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]

ن

  • نام‌اندام تحلیلی ساخت‌محور از ترکیبات نام‌اندام «دل» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 23-43]

  • نحو ذره‌بنیاد نقدی بر «هم‌شکلی مسیرنماها در برخی از زبان‌های ایرانی: رویکردی ریزنحو بنیان» [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 119-128]

  • نرم‌افزار آرک جی‌آی‌اس بازنمایی میان‌حوزه‌گی و میان‌رشته‌گی در زبان‌شناسی ایران با استفاده از نرم‌افزار آرک جی‌آی‌اس [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 79-98]

  • نظام خودهای انگیزشی زبان دوم نگرشی تکلیف- محور از نوسانات انگیزشی فارسی آموزان خارجی در حال تحصیل در ایران (فارسی آموزان عرب و چینی سطح مقدماتی و میانی) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 171-194]

  • نظریۀ کارین درک معنایی اسامی مرکب درون مرکز و برون مرکز فارسی در غیرفارسی زبانان: رویکردی شناختی- معنایی [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-20]

  • نقش‌های دستوری سطوح بازنمایی برخی ساخت های زبان فارسی در چارچوب دستور نقش‌نمای واژگانی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 195-214]

  • نگاره مطالعۀ موردی نگاره‌های داستان ضحاک و سیاوش (بر اساس نظریۀ «دستور خوانش تصاویر» کرس و ون‌لیوون) [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 59-78]

  • نوسانات نگرشی تکلیف- محور از نوسانات انگیزشی فارسی آموزان خارجی در حال تحصیل در ایران (فارسی آموزان عرب و چینی سطح مقدماتی و میانی) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 171-194]

و

  • واژگانی شدگی تحولات معنایی «ور / بر» [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-107]

  • ور تحولات معنایی «ور / بر» [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 89-107]

  • وندافزایی رویکردی ساختی شناختی به پسوند «– گار» در زبان فارسی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 45-66]

ه

  • همپایگی ادغام موازی، اشراف چندگانه و ساختار همپایگی پرسشواژه‌ای [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 39-58]

  • هم‌شکلی نقدی بر «هم‌شکلی مسیرنماها در برخی از زبان‌های ایرانی: رویکردی ریزنحو بنیان» [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 119-128]