مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان و متخصصان زبان عربی از چالش‌های حاکم بر یادگیری زبان عربی در دوران کرونا و پساکرونا و راهکارها
مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان و متخصصان زبان عربی از چالش‌های حاکم بر یادگیری زبان عربی در دوران کرونا و پساکرونا و راهکارها

مهرداد آقائی؛ کمال نصرتی؛ محمدامین آقائی؛ هادی نجفی زنگیر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 بهمن 1403

https://doi.org/10.22059/jolr.2025.376242.666883

چکیده
  هدف این جستار بررسی چالش‌های موجود فراروی آموزش زبان عربی در بین دانش‌آموزان در دوران کرونا و ارائۀ راهکارها در قبال مسائل پیش‌رو، با کمک تجربۀ زیسته معلمان و متخصصان زبان عربی بود. در این پژوهش از ...  بیشتر