ا
-
احمدپورکاسگری، زهرا
روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]
-
ایرجی، مریم
بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]
-
ایرجی، مریم
ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واجشناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]
ح
-
حیدری، عبدالحسین
بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکیآذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]
خ
-
خسروی، ناهید
ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واجشناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]
-
خوشاندام ملاطی، معصومه
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
د
-
درزی، علی
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
ر
-
رضا قلی فامیان، علی
رویکردی اجتماعی- نشانهشناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشماندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]
-
رضوانیان، مینا
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
-
رهبر، بهزاد
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
ق
-
قلی پور، لیلا
بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]
ک
-
کاظمی، فروغ
بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]
گ
-
گونی بند شوشتری، زهره
روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]
م
-
مدرسی، بهرام
ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واجشناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]