ا

  • احمدپورکاسگری، زهرا روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]

  • ایرجی، مریم بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]

  • ایرجی، مریم ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪ‌ای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واج‌شناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]

ح

  • حیدری، عبدالحسین بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکی‌‌‌‌آذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]

خ

  • خسروی، ناهید ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪ‌ای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واج‌شناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]

  • خوش‌اندام ملاطی، معصومه ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]

د

  • درزی، علی نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]

ر

  • رضا قلی فامیان، علی رویکردی اجتماعی- نشانه‌شناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشم‌اندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]

  • رضوانیان، مینا نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]

  • رهبر، بهزاد ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]

ق

  • قلی پور، لیلا بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]

ک

  • کاظمی، فروغ بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]

گ

  • گونی بند شوشتری، زهره روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]

م

  • مدرسی، بهرام ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪ‌ای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واج‌شناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]