آ
-
آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ
ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واجشناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]
ب
-
برخورد زبانی
بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکیآذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]
-
بند موصولی پساسمی
بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکیآذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]
-
بند موصولی پیشاسمی
بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکیآذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]
پ
-
پدیده جهان کوچک
رویکردی اجتماعی- نشانهشناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشماندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]
ت
-
ترکیآذربایجانی
بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکیآذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]
-
تصریف
بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]
-
تهران
رویکردی اجتماعی- نشانهشناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشماندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]
ج
-
جزء ندایی
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
چ
-
چشمانداز زبانی
رویکردی اجتماعی- نشانهشناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشماندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]
-
چندزبانگی
رویکردی اجتماعی- نشانهشناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشماندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]
ح
-
حاشیۀ جمله
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
خ
-
خودکارآمدی نوشتاری
روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]
ر
-
روش تدریس کوانتومی
روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]
ز
-
زبان اشاره
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
-
زبان اشارۀ ایرانی
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
-
زبانشناسی اجتماعی
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
ش
-
شبکهسازی
رویکردی اجتماعی- نشانهشناختی به پدیدۀ جهان کوچک در چشماندازهای زبانی شهری؛ مطالعه موردی تهران [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 123-145]
ص
-
صرف طبیعی
بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]
ع
-
علائم غیر دستی
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
-
عناصر زبرزنجیری
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
ف
-
فارسی
بررسی تأثیرپذیری ساخت بند موصولی ترکیآذربایجانی از زبان فارسی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 29-45]
گ
-
گروه ندایی
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
م
-
مخاطب
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
-
مقولات دستوری
بررسی امتزاج در تصریف فارسی و انگلیسی در چارچوب نظریه صرف طبیعی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 147-174]
-
مهارت نوشتار در زبان انگلیسی
روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]
ن
-
ندا
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]
-
نگرش زبان آموزان
روش تدریس کوانتومی و خودکارآمدی نوشتار در یادگیری زبان انگلیسی: بررسی نگرش زبان آموزان [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 1-27]
و
-
واجشناسی شناختی
ﺑﺮرﺳﯽ ﻧﻘﺶ آﮔﺎﻫﯽ واﺟﯽ در ﺗﻘﻠﯿﻞ ﺧﻄﺎﻫﺎی واﮐﻪای ﻓﺎرﺳﯽ زﺑﺎﻧﺎن در ﻓﺮاﮔﻴﺮی زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﯽ از ﻣﻨﻈﺮ واجشناسی ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 47-69]
-
ویژگیهای نوایی
ادب در زبان اشارۀ ایرانی: تحلیل علائم غیر دستی [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 95-121]
ه
-
هستۀ نقشی
نحو گروه ندایی در زبان فارسی رویکردی مشخصه بنیاد [دوره 15، شماره 1، 1403، صفحه 71-93]