آ

  • آقائی، محمدامین مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان و متخصصان زبان عربی از چالش‌های حاکم بر یادگیری زبان عربی در دوران کرونا و پساکرونا و راهکارها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • آقائی، مهرداد مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان و متخصصان زبان عربی از چالش‌های حاکم بر یادگیری زبان عربی در دوران کرونا و پساکرونا و راهکارها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • آقاگل زاده، فردوس بررسی بازنمایی فرانقش های تجربی و متنی در محتوای مهارت خوانداری کتاب های زبان انگلیسی متوسطه دوم(ویژن): رویکرد دستور نقشگرای نظام مند [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ا

  • اسدی، هما شناسایی گویندگان در فضای مجازی: بررسی نقش آواهای سایشی بی‌واک در داده‌های صوتی واتساپ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • افتخاری فر، صادق بررسی نمونه گفتار کودکان 4 تا 5 ساله دختر فارسی زبان دارای اختلال آسیب زبانی ویژه بر مبنای مدل بسط یافته استعاره مفهومی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

پ

  • پادیز، داوود بررسی صحت ترجمه چت جی‌پی‌تی در انتقال سطح مشترک معنا-نحو: مورد فراکارکردهای اندیشگانی در ترجمه انگلیسی قرآن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • پرهیزکار، اکرم بررسی بازنمایی فرانقش های تجربی و متنی در محتوای مهارت خوانداری کتاب های زبان انگلیسی متوسطه دوم(ویژن): رویکرد دستور نقشگرای نظام مند [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • پهلوان نژاد، محمدرضا بررسی نمونه گفتار کودکان 4 تا 5 ساله دختر فارسی زبان دارای اختلال آسیب زبانی ویژه بر مبنای مدل بسط یافته استعاره مفهومی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ج

  • جم، بشیر راه‌کارهای رفع التقای واکه‌ها در پارسی باستان [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • جمالی، علی بررسی ویژگی‌های مبتدای اولیه و ثانویه در کردی جنوبی (رویکردی پیکره-محور) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ح

  • حکمت شعار طبری، بامشاد بررسی صحت ترجمه چت جی‌پی‌تی در انتقال سطح مشترک معنا-نحو: مورد فراکارکردهای اندیشگانی در ترجمه انگلیسی قرآن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

خ

  • خزایی، صدیقه بررسی ملی ـ فرهنگی نماد اورنیتونیم‌ها در زبان‌های روسی و فارسی؛ دستمایه‌ی واکاوی تاریخی و جهان‌بینی مردمان ایران و روسیه [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

د

  • داودی، راحیل شناسایی گویندگان در فضای مجازی: بررسی نقش آواهای سایشی بی‌واک در داده‌های صوتی واتساپ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ر

  • رضایی، والی افعال متوالی و نمود آغازی در زبان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

س

  • سخن آفرین، آزاده افعال متوالی و نمود آغازی در زبان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ش

  • شادپور، ریحانه سادات افق‌های نوین ترجمه: مطالعه‌ای کیفی درباره مزایا، چالش‌ها و مسیرهای آینده ترجمه با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ع

  • عزیزی، صفورا بررسی ویژگی‌های مبتدای اولیه و ثانویه در کردی جنوبی (رویکردی پیکره-محور) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ف

  • فرخی پور، سجاد بررسی صحت ترجمه چت جی‌پی‌تی در انتقال سطح مشترک معنا-نحو: مورد فراکارکردهای اندیشگانی در ترجمه انگلیسی قرآن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ق

  • قاسم، یاسر حازم قاسم افق‌های نوین ترجمه: مطالعه‌ای کیفی درباره مزایا، چالش‌ها و مسیرهای آینده ترجمه با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

گ

  • گلفام، ارسلان بررسی بازنمایی فرانقش های تجربی و متنی در محتوای مهارت خوانداری کتاب های زبان انگلیسی متوسطه دوم(ویژن): رویکرد دستور نقشگرای نظام مند [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • گوهری، حبیب بررسی ویژگی‌های مبتدای اولیه و ثانویه در کردی جنوبی (رویکردی پیکره-محور) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

م

  • متولیان، رضوان افعال متوالی و نمود آغازی در زبان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • مدادیان، غلامرضا بررسی تطابق ترجمه‌های چت‌جی‌پی‌تی، دیپ‌سیک، گوگل، مایکروسافت و ریورسو با معیارهای دستور خط مصوّب فارسی و اصول نگارش نویسه‌های سجاوندی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • مهدیخانلی، سوینج بررسی ملی ـ فرهنگی نماد اورنیتونیم‌ها در زبان‌های روسی و فارسی؛ دستمایه‌ی واکاوی تاریخی و جهان‌بینی مردمان ایران و روسیه [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • مولوی نافچی، اصغر افق‌های نوین ترجمه: مطالعه‌ای کیفی درباره مزایا، چالش‌ها و مسیرهای آینده ترجمه با هوش مصنوعی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

ن

  • نجفی زنگیر، هادی مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان و متخصصان زبان عربی از چالش‌های حاکم بر یادگیری زبان عربی در دوران کرونا و پساکرونا و راهکارها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]

  • نصرتی، کمال مطالعه پدیدارشناسانه دیدگاه معلمان و متخصصان زبان عربی از چالش‌های حاکم بر یادگیری زبان عربی در دوران کرونا و پساکرونا و راهکارها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-1]